У «Бурат-Агро» поділилися особливостями роботи ІТ-відділу в 2022 році
Для ІТ-служби ТОВ «Бурат-Агро» (Полтавський кластер ІМК) минулий рік був цікавим і результативним, та цьогоріч відділ зіштовхнувся з новими викликами.
Про це розповідають у прес-службі компанії.
«Наприкінці лютого задачі для відділу максимізувалися, як за якісною складовою, так і за оперативністю їх реалізації: нам вдалося налагодити можливості для віддаленої роботи для великої кількості інших працівників, а також допомогти колегам з інших кластерів, де ситуація на початку повномасштабного вторгнення росії в Україну складалась гірше, ніж на Полтавщині. Мені загалом подобається, що поряд зі щоденною звичною роботою з технічної підтримки користувачів і парку комп’ютерної техніки, завжди є якісь нові завдання – наприклад, з розробки алгоритмів і програм, упровадження новітніх технологій. Так, минулого року ми модернізували локальну мережу підприємства в центральному офісі та на відділеннях, покращували інтернет-зв’язок загалом і замість старої АТС встановили й налаштували сучасне цифрове обладнання», – розповідає очільниця ІТ–служби «Бурат-Агро» (Полтавський кластер ІМК) Ірина Самчишина.
Ввірений пані Ірині відділ також протягом року приймав участь у впровадженні нових програм з автоматизації шлагбаумів і в розробці й тестуванні програми автоматизованого нарахування орендної плати за паї. Останнє суттєво зекономило час і сили працівників бухгалтерії, адже завдяки нововведенню для них значно зменшилися обсяги ручної роботи.
«Найбільшим результатом минулого року, звичайно, стала відзнака нашої роботи нагородою від керівництва компанії. Це тішить та мотивує працювати ще краще, підвищувати свій професійний рівень, ще більше концентруватись на виконанні отриманих завдань», – додає Ірина Самчишина.
Раніше ми повідомляли, інженерну службу ТОВ «Бурат-Агро» визнали кращою в ІМК.