«Техкомплект» виготовив перший автогідропідйомник на новому шасі
Для Заводу спецтехніки «Техкомплект» 2022 рік став часом розширення модельного ряду базових шасі, які використовують для монтажу підйомних механізмів і спеціальних надбудов.
Про це повідомляє прес-служба підприємства.
«Починаючи з лютого 2022 року нові шасі російського й білоруського автопрому в Україну не ввозяться й не використовуються як базовий вантажний транспорт для монтажу спецтехніки. Хоча, наш завод, як і раніше, готовий працювати з новими і вживаними сумісними автомобілями будь-яких вантажних брендів, на які клієнт захоче встановити автовежу, кран-маніпулятор, аварійно-ремонтну майстерню, вахтовий фургон, самоскид, автопаливозаправник, тощо», – зазначають у повідомленні.
Ще з 2019 року «Техкомплект» додав у портфель вантажних брендів базових шасіазі атські торгові марки JAC та FOTON, а вже з 2021 року кількість нових азіатських автомобілів, на які встановлювалася спецтехніка Заводу, збільшилася з 3 до 8% (порівняно з 2020 роком ). У 2020-2021 роках збирали та продавали автогідропідйомники на JAC, ISUZU, HYUNDAI, монтували автоцистерни, самоскиди, фургони аварійно-ремонтних майстерень і вахтувань на шасі FOTON, DONGFENG, JAC, ISUZU.
«Навесні 2022 року ми вперше використали для монтажу автовежі китайське шасі Dongfeng DFH 5120B80 (раніше це ж шасі застосували для установки фірмового самоскиду Техкомплект з універсальним 3-стороннім розвантаженням). На базі Dongfeng ми виготовили новий автогідропідйомник з Італії – використано найпопулярнішу модель автовишки – COMET 19 | 2 | 14 HQ (робоча висота 18 м, допустиме навантаження на робочий кошик – 250 кг)», – відзначають у публікації.
Раніше ми повідомляли, вітчизняна спецтехніка успішно замінила машини окупанта на ринку.