Український ринок вантажівок очолює новий лідер
Війна змінила ставлення українських споживачів до вибору вантажних автомобілів. Колишній лідер українського ринку – білоруський МАЗ перестав очолювати рейтинг популярності ще в березні, а у квітні остаточно покинув групу лідерів.
Про це повідомляють аналітики AUTO-Consulting.
За данними AUTO-Consulting, ще у березні український ринок очолили вантажівки Ford. У квітні їм надавали перевагу вже 24% покупців. На другому місці у квітні були вантажівки Volvo (19% ринку), а на третьому – MAN (12%). Також українські споживачі обирали IVECO (10%).
Загалом ринок вантажівок повною вагою більше 3,5 т у квітні скоротився на 67%, порівняно з квітнем 2021 року, але був кращим, ніж у березні.
«Попит на вантажну техніку у країні є, і майже всі дилери відновили продажі техніки. Зараз до України вже відновили постачання нових партій вантажівок. Але ринок дуже змінився, як за попитом на виконання техніки, так і за регіональною структурою споживання», – наголошують у AUTO-Consulting.
Нагадаємо, Scania відновила постачання нових і вживаних вантажівок.