Техніка

MAN прискорює перехід на приводні системи з нульовим рівнем викидів

MAN

MAN Truck&Bus прискорює перехід на комерційні автомобілі з нульовим рівнем викидів. Виробництво великовантажних електровантажівок у Мюнхені мають розпочати вже на початку 2024 року з оперативним постачанням початкових 200 одиниць. Це майже на рік раніше, ніж планувалося спочатку.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

17 лютого у Нюрнберзі MAN уперше представив публіці практично серійний прототип нової електричної вантажівки. Крім нових екологічно чистих приводів, MAN розробляє комплексні рішення для електронної мобільності, що підготують клієнтів до використання машини на ранній стадії.

«Нам необхідно прискорити електрифікацію нашого автопарку. Однак нам вдасться наростити електромобільність лише в тому випадку, якщо ми підтримаємо наших клієнтів у переході та переконаємо їх у цьому. З цією метою ми створюємо вбудовані цифрові рішення та пропозиції щодо зарядки», – зазначив голова виконавчої ради MAN Truck&Bus Олександр Власкамп.

електрична вантажівка MAN
Серійний прототип нової електричної вантажівки MAN

Крім прискорення нарощування мобільності на електротязі, виробник комерційних автомобілів активізує свої дослідження у галузі водневої мобільності. З цією метою міністр-президент Баварії Маркус Седер та міністр економіки Баварії Хуберт Айвангер представили зобов’язання щодо фінансування проекту «Баварський флот» (Bayernflotte) у розмірі €8,5 млн.

У 2024 році вантажівки MAN із водневими паливними елементами повинні довести свою придатність п’ятьом клієнтам у Баварії.

Раніше ми повідомляли, в Німеччині випробовуватимуть автономну вантажівку MAN.