Kernel упровадив єдиний портал для вирішення проблем з технікою
У компанії Kernel впровадили єдиний портал IT Service Desk, що оптимізує роботу служби ІТ-підтримки й виключає необхідність усних звернень, дзвінків і листів від працівників.
Про це повідомляє прес-служба компанії на своїй Фейсбук-сторінці.
«Коли у команді понад 11 тисяч колег, вирішення проблем з технікою має бути швидким і зручним. Тепер, щоб миттєво виправляти будь-які несправності, можна просто залишити заявку на порталі. За останній місяць кількість звернень через портал IT Service Desk зросла з 400 до 1200», – відзначають у публікації.
Таким чином кожен працівник компанії покращує власну продуктивність і допомагає службі підтримки системно аналізувати статистику звернень і безперервно вдосконалювати ІТ-процеси.
Нагадаємо, Kernel проводить комплексну автоматизацію процесів на підприємствах.