Kernel повністю автоматизував управління персоналом
Фахівці компанії Kernel автоматизували весь цикл процесів управління персоналом, даними та звітністю.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Диджитал-сервіси Kernel охоплюють етапи від підбору та адаптації новачків до постановки цілей та навчання співробітників, а також управління плинністю. Такий підхід дозволяє стандартизувати, адмініструвати та масштабувати процеси. А колеги швидше та легше отримують потрібну інформацію та вирішують свої запити.
«Ми впровадили низку чат-ботів, які допомагають новим співробітникам адаптуватися в компанії. Система «Мій кабінет» зберігає та консолідує всю інформацію по персоналу. Вона забезпечує відповідні сервіси пошуку персоналу, постановки цілей та оцінки, розрахунку бонусу, навчання. Разом з тим сенсорні інфокіоски на підприємствах допомагають співробітникам на місці вирішити найпоширеніші запити, наприклад, оформити відпустку, замовити довідку з місця робити чи перевірити нарахування», – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що Kernel робить прогноз врожайності завдяки дронам та ШІ.