John Deere запустив цифровий сервіс для самостійного ремонту техніки

Компанія John Deere презентувала новий онлайн-інструмент Operations Center PRO Service, який розширює можливості самостійного обслуговування сільськогосподарської, будівельної та іншої техніки бренду.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Сервіс дозволяє власникам техніки діагностувати несправності, переглядати інструкції, виконувати оновлення ПЗ і навіть перепрошивати електронні блоки управління. Його функціонал доступний як для підключеної, так і для непідключеної техніки, а ліцензія коштує від $195 за одиницю на рік. Очікується, що новий продукт повністю замінить застарілий Customer Service ADVISOR протягом року.
«Запуск Operations Center PRO Service – це важлива віха, що доповнює наявні інструменти John Deere і підтверджує наше давнє прагнення надати клієнтам можливість самостійного ремонту техніки», – сказав Денвер Колдуелл, віцепрезидент з післяпродажного обслуговування та підтримки клієнтів.
До сервісу зможуть підключатися також незалежні ремонтники – за дозволом власника машини. Повний список функцій і оновлень доступний на сайті JohnDeere.com/PROService.
Читайте також: Фермери можуть отримати право самостійно лагодити техніку John Deere