Техніка

DAF запускає серійне виробництво електровантажівок

DAF розширює свої виробничі потужності за допомогою нового заводу з виробництва електричних вантажівок в Ейндховені, де цієї весни розпочнеться виробництво DAF XD та XF Electric нового покоління. Ці повністю електричні транспортні засоби забезпечують запас ходу понад 500 км, що є важливим кроком DAF у прагненні до ще чистішого автомобільного транспорту.

Про це повідомляє AUTO-Consulting.

Абсолютно нове виробництво електричних вантажівок розташовано на заводі DAF Trucks в Ейндховені. Будівництво цього заводу з виробництва електровантажівок було завершено за 18 місяців.

Цієї весни з конвеєра зійдуть перші вантажівки DAF XD і XF Electric. DAF очікує, що протягом наступних кількох років виробництво зросте до кількох тисяч автомобілів на рік відповідно до зростання попиту на повністю електричні вантажівки.

Основою для кожної електричної вантажівки DAF нового покоління є так званий глайдер – шасі без трансмісії, але з кабіною. Планер виготовляється на основній лінії виробництва вантажівок DAF. Потім шасі 4×2 і 6×2 і тягачі 4×2 комплектуються до електричних вантажівок XD і XF у восьмиетапному процесі на виробничій лінії електричних вантажівок.

Нова фабрика фактично має дві складальні лінії. Акумуляторні блоки збираються на складальній лінії, тоді як усі високовольтні компоненти, включаючи батареї та трансмісію, монтуються на шасі на основній складальній лінії. Потім на кінцевих станціях проводяться ретельні перевірки, щоб переконатися, що вантажівка знаходиться в ідеальному робочому стані.

Як і будь-який автомобіль DAF, XD і XF Electric розроблені спеціально, щоб ідеально відповідати побажанням кожного клієнта. Ось чому електричні трансмісії PACCAR є модульними. На додаток до наявності двох двигунів PACCAR EX (із шістьма різними показниками продуктивності), акумуляторні блоки також можна встановити в різних положеннях на шасі, залежно від вимог замовника. Це гарантує максимальну гнучкість для бодібілдерів.

DAF XD і XF Electric були представлені на виставці IAA у Ганновері у вересні 2022 року. Повністю електричні трансмісії PACCAR забезпечують потужність від 170 до 350 кВт (від 210 до 480 к.с.). DAF також пропонує вибір акумуляторних блоків, використовуючи модульний підхід. Найменша упаковка містить дві «нитки», які разом мають потужність 210 кВт/год і забезпечують запас ходу до 200 км. Найбільший має 5 «струн» потужністю 525 кВт/год і може досягати запасу ходу понад 500 км. Електричні вантажівки ідеально обладнані для швидкої зарядки, і навіть найбільший акумулятор можна зарядити від 0% до 80% лише за 45 хвилин.

Абсолютно новий DAF XD представляє новий еталон у сегменті дистрибуції завдяки своїм неперевершеним функціям безпеки та ефективності, а також чудовому комфорту водія.

Нагадаємо, машини серії DAF XD обрані найкращими вантажівками 2023 року.