Техніка

DAF починає постачати повністю електричні вантажівки

Електрична вантажівка DAF LF Electric

Компанія DAF Trucks розпочала постачання своїх розподільних вантажівок LF Electric з нульовим рівнем викидів для використання в міських районах. Перший DAF LF Electric придбає нідерландський постачальник логістичних послуг Nabuurs.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

У 2018 році компанія DAF стала першим європейським виробником вантажівок, що представив на ринку повністю електричну вантажівку CF Electric. Вона має повністю електричний діапазон близько 200 км. Ефективне планування та розумна зарядка акумуляторів дозволяють клієнтам долати до 500 повністю електричних кілометрів на день.

У той час як CF Electric націлений на більш широке транспортування регіональних поставок супермаркетів і послуг з вивезення сміття, LF Electric більше підходить для більш легких завдань з розподілу, завдяки своїм компактним розмірам. LF Electric доступний як 19-тонний жорсткий (колісна база 5,30 або 5,85 м) з припуском корисного навантаження 11,700 XNUMX кг.

Вантажівка з нульовим рівнем викидів має електродвигун потужністю 260 кВт (370 кВт пікової потужності), що живиться від акумулятора кобальту та LFP без магнію 282 кВт-год (ефективний 252 кВт-год) кобальту та літієвого заліза (LFP). Це дає LF Electric запас ходу до 280 км, чого більш ніж достатньо для обслуговування щоденних маршрутів, що зазвичай використовуються для розподілу в місті.

Однією з особливостей DAF LF Electric є його комбінована система зарядки. За допомогою повільної зарядки (400В змінного струму, 22 кВт, 3 фази) акумулятор можна зарядити від 20% до 80% за 6,5 годин. Повна підзарядка (0% tot 100%) займає 12 год. Також можлива швидка зарядка (650В постійного струму, 150 кВт). Потім акумулятор можна зарядити від 20% до 80% всього за 60 хв або за 2 год за повної підзарядки з нуля.

Той факт, що LF Electric можна заряджати як швидко, так і повільно, є великим плюсом для Nabuurs: «Це означає, що нам не потрібно негайно інвестувати в дорогі зарядні пристрої постійного струму. Транспортний засіб може підключитися до звичайного зарядного пристрою потужністю 22 кВт-год в кінці дня й бути готовим до використання наступного ранку», – зазначає менеджер автопарку в постачальнику логістичних послуг Дольф Хубертус.

Нагадаємо, DAF Trucks Ukraine відновила роботу на Київщині.