Техніка

«АСТРА» автоматизувала процеси продажів з платформою Creatio

CRM-система Creatio

Компанія «Агробудівельний альянс “АСТРА”» впроваджує платформу Creatio та планує автоматизувати весь шлях клієнта, від знайомства і першого продажу до післяпродажного обслуговування і крос-продажів, та масштабувати систему на інші ділянки своєї роботи.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Платформа Creatio дозволила централізовано керувати великим масивом інформації, що полегшило стратегічне планування продажів, а також контроль і аналіз роботи відділу. Виробником системи є компанія Terrasoft Ukraine, а інтегратором – Sales’Up.

«Ми досить довго і ретельно вибирали CRM-систему та інтегратора: протягом півроку вивчали різні пропозиції і спілкувалися безпосередньо з тими гравцями ринку, які вже реалізували подібні проекти в нашій галузі. У результаті дійшли висновку, що Creatio має найбільш придатну для нас функціональність. Також нас підкупило те, що інтегратор Sales’Up говорив з нами «однією мовою» і запропонував найбільш відповідне рішення наших завдань», – зазначив директор з розвитку АБА «АСТРА» Роман Ковальчук.

Таким чином у компанії створили єдине інформаційне середовище й управління клієнтською базою. Це дозволило об’єднати на єдиній платформі інформацію про клієнтів, замовлення, продукцію компанії, прайс-листи (включаючи курси валют), графіки відвантажень і оплат, дебіторську заборгованість. Такий підхід забезпечує актуальність даних і швидкий доступ до них, зокрема, до аналітики, що сприяє швидкому формуванню звітів.

«Зараз Creatio використовується всіма співробітниками відділу продажів, і ми бачимо, що складнощів із роботою немає, менеджери практично відразу втягнулися в роботу в CRM-систем», – додає Роман Ковальчук.

Раніше повідомлялося, «Астра» презентувала на AGROSHOW Ukraine 2021 широкий ряд техніки.