AGCO зменшила виручку на 18,8%, але підвищила рентабельність

У другому кварталі 2025 року корпорація AGCO отримала $2,6 млрд чистої виручки – це на 18,8% менше, ніж за аналогічний період торік.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Компанія підвищила операційну рентабельність завдяки скороченню виробництва і жорсткішому контролю витрат. У Південній Америці виручка знизилася на 4,7%, однак рентабельність склала 7,8%. У Бразилії продажі тракторів зросли на 6% завдяки попиту на компактні моделі.
Найгірша динаміка була у Північній Америці – падіння продажів на 32,2% і негативна маржа –5,3%. У Європі та на Близькому Сході зниження склало 11,2%, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Африці – 5,9%.
Сукупна виручка AGCO за перше півріччя 2025 року становить $4,7 млрд (–24,1% до минулого року), скоригований прибуток на акцію – $1,76.
Корпорація переглянула річний прогноз виручки до $9,8 млрд і оголосила про програму зворотного викупу акцій на суму до $1 млрд. У центрі стратегії – розвиток цифрового землеробства у партнерстві з Trimble.
Нагадаємо, корпорація AGCO включає низку відомих брендів сільськогосподарської техніки та рішень:
- Massey Ferguson — один із найвідоміших брендів тракторів і сільгосптехніки у світі
- Fendt — преміальний бренд тракторів і комбайнів, популярний в Європі
- Challenger — бренд великої техніки для важких робіт, зокрема гусеничних тракторів
- Valtra — трактори, які відомі своєю надійністю та адаптивністю, особливо популярні у Скандинавії та США
- GSI (Grain Systems Inc.) — рішення для зберігання і обробки зерна
- Sunflower — сівалки і ґрунтообробна техніка
- Harvest International — обладнання для збирання врожаю
- Precision Planting — технології точного землеробства
- AGCO Power — виробництво двигунів для сільгосптехніки.
Читайте також: AGCO остаточно розірвала співпрацю з індійською TAFE