За рахунок супермаркетів виробник джемів виріс на 60%
За рахунок виходу на великі торговельні мережі крафтовий виробник подарункових джемів Pozzy з міста Дніпро наростив випуск продукції на 60%. У 2022 році він планує широко заходити на крафтовий ринок Києва, зокрема до іміджевих магазинів «Сільпо».
Про це журналу «Садівництво по-українськи» розповіла засновниця бренду Галина Врублевська.
«Ми розпочали повномасштабне виробництво на мережі з кінця 2019 року, до цього робили практично лише корпоративні замовлення», – сказала підприємиця.
Pozzy виробляє джеми вже два роки. За цей час підприємство охопило східний та південний регіони України.
Характерні чотиригранні «наряджені» баночки представлені у 35 магазинах мережі «Сільпо», 23 магазинах мережі Varus та 17 магазинах «Файна марка», але у двох останніх лише під їхнім приват-лейблом.
Також джеми представлені в 10 маркетплейсах.
Читайте також: Майстрині крафтових продуктів створили спільноту SHE FARMS