Овочі-Ягоди-Сад

За рахунок супермаркетів виробник джемів виріс на 60%

За рахунок супермаркетів виробник джемів виріс на 60%

За рахунок виходу на великі торговельні мережі крафтовий виробник подарункових джемів Pozzy з міста Дніпро наростив випуск продукції на 60%. У 2022 році він планує широко заходити на крафтовий ринок Києва, зокрема до іміджевих магазинів «Сільпо».

Про це журналу «Садівництво по-українськи» розповіла засновниця бренду Галина Врублевська.

«Ми розпочали повномасштабне виробництво на мережі з кінця 2019 року, до цього робили практично лише корпоративні замовлення», – сказала підприємиця.

Pozzy виробляє джеми вже два роки. За цей час підприємство охопило східний та південний регіони України. 

Характерні чотиригранні «наряджені» баночки представлені у 35 магазинах мережі «Сільпо», 23 магазинах мережі Varus та 17 магазинах «Файна марка», але у двох останніх лише під їхнім приват-лейблом. 

Також джеми представлені в 10 маркетплейсах.

Читайте також: Майстрині крафтових продуктів створили спільноту SHE FARMS