Європейці все частіше обирають місцеві та органічні овочі

У Європі набирає обертів попит на свіжі овочі місцевого та органічного виробництва.
Про це йдеться у дослідженні Statista.
У звіті зазначається, що особливо активно цю тенденцію попиту на місцеву та органічну овочеву продукцію підтримують молодші демографічні групи, які орієнтуються на екологічність та здорове харчування.
Споживачі дедалі частіше звертаються до соціальних мереж, щоб дізнатися про сталу продукцію та рецепти зі свіжими овочами, – йдеться у дослідженні.
Зростання популярності рослинних дієт змінює купівельну поведінку – все більше європейців шукають поживні овочі для приготування їжі вдома.
Особливості клімату та сільськогосподарських традицій у різних країнах також формують ринок. У середземноморських регіонах, таких як Іспанія та Італія, виробники мають перевагу завдяки можливості вирощувати свіжу продукцію цілий рік. Тим часом у Північній Європі через коротші вегетаційні періоди активно використовують теплиці.
Крім того, суворі правила Європейського Союзу щодо використання пестицидів та вимоги до сертифікації сталого розвитку стимулюють інновації та адаптацію виробників.
Економічні фактори, такі як ВВП, безробіття та глобальна динаміка торгівлі, теж впливають на ринок. За оцінками Statista, споживачі й надалі обиратимуть продукти, які поєднують користь для здоров’я та екологічну відповідальність.
Читайте також: Європейцям пропагуватимуть місцеві ягоди