Як провести сезон без супермаркету – поради овочівника

У минулому маркетинговому сезоні господарство «Органік-Д» (Вінницька область) не поставило жодного кілограму продукції супермаркетам.
Про це розповів журналу «Плантатор» директор підприємства Вадим Кричковський.
«Ми знайшли інші варіанти збуту, щоб не вибивати з мереж гроші по 60 і більше днів»,
– пояснює він.
Працювати з мережами також можливо, додає він, але аграрій має відразу сформувати оборотний капітал, щоб витримувати такі відстрочки платежів.
«Нажаль це дуже негативна історія для виробників овочів і дуже позитивна для торгівельних мереж, тому що останні за наш рахунок кредитують себе на безкоштовні гроші. Але й ми нікуди від супермаркетів не дінемось, адже це дуже великий сегмент ринку для збуту нашої продукції»,
– зазначає Вадим Кричковський.
Тому експерт радить у збуті вибудовувати стратегію постійної пристуності на ринку протягом сезону – хоча б з вересня по травень.
«Коли ви приходитие у торгову мережу, і запевняєте, що можете забезпечити певну кількість продукції щомісяця, ви будете цікаві, якщо обіцяєте постачати лише у вересні-жовтні, з вами не будуть розмовляти, такий клієнт нецікавий – всі хочуть стабільності, можливості планувати на тривалі періоди»,
– резюмує керівник господарства.
Нагадаємо, на думку Вадима Кричковського, овочеве господарство не може працювати без чіткого плану реалізації.