Овочі-Ягоди-Сад

Виробники варення пояснили причину переорієнтації на соління

Виробники варення пояснили причину переорієнтації на соління

Крафтова компанія «Дім варення» перепрофільовується на випуск солінь через світовий тренд до зменшення споживання цукру.

Про це в інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи» розповіла засновниця компанії Олена Гашинська.

За словами бізнесвумен, компанія планує випускати соління: кабачкову і баклажанну ікру, лечо, томатні соуси, аджику тощо. Також будуть міняти назву, айдентику, дизайн, відійти від асоціації з цукром.

«Гребти проти світового тренду — зменшення споживання цукру — нерозумно і важко», – пояснила Олена Гашинська.

Компанія щороку випускає 20–25 тис. банок овочевих консервів. Бізнес прибутковий усі 7 років. 2021 рік був найскладнішим, тому може закінчитися в нуль.

Читайте також: «Дім варення» змінить назву та почне виготовляти соління