Виробник фруктово-овочевих чипсів збільшить персонал удвічі
Фруктово-овочеві чипси найкраще продаються в холодну пору року. Підприємство hiSnack з початком сезону планує розширюватися, збільшити персонал удвічі.
Про це в інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи» розповів засновник компанії hiSnack Олександр Янов.
«Ми відносно маленькі, у нас всього чотири людини працює безпосередньо на виробництві. Однак маємо бажання рости у три-п’ять разів щороку. Вже восени розширюватимемось у два-три рази, збільшимо персонал вдвічі», – сказав Олександр Янов.
За його словами, фруктово-овочево-чипсова продукція дуже сезонна, найкраще вона продається з початку холодів (десь жовтень) і до появи першої полуниці.
«Влітку продажі падають, але динаміка різна, – уточнив підприємець. – В Києві падають, проте підіймаються в Одесі. Влітку люди багато подорожують, тому якщо ти продаєшся у літаку, аеропортах, то це окей. Продажі зростають на заправках, однак там своя специфіка».
У перспективі Олександр Янов планує побудувати великий завод із перероблення фруктів та овочів, продавати українську продукцію на експорт, стати потужним гравцем на світовому ринку.
«Вже є прорахунки, є розуміння куди і як рухатись, як швидко розвиватися, що треба змінювати», – ділиться бізнесмен.
Читайте також: Українські фруктово-овочеві чипси експортуватимуть в ЄС