Вихід Lidl на український ринок затримується
Анонсований вихід міжнародної мережі супермаркетів-дискаунтерів Lidl на ринок України відкладається. Офіційно призначеного регіонального менеджера Lidl Ukraine Адама Міщишина з 1 травня призначено генеральним директором мережі Lidl у Словаччині.
Про це повідомляє All Retail.
Видання робить висновок, що плани виходу на ринок України керівництво мережі Lidl відклало у сторону.
Зазначають, що Адам Міщишин повʼязаний із Lidl вже 20 років. Протягом перших 8 років своєї карʼєри він набував досвіду роботи в Lidl Polska. У 2007-2010 рр. він був директором відділу закупівель Lidl Polska — керував усім асортиментом та відповідав за стосунки з постачальниками. Протягом останніх 12 років розвиває свою карʼєру у міжнародних структурах компанії — у т.ч. відповідає за розвиток відділів закупівель та управління великими товарними категоріями у міжнародних мережевих структурах рітейлера.
Мережа супермаркетів Lidl працює на 31 ринку в Європі та США. Компанія керує близько 11,5 тис. магазинами.
Мережа має репутацію надійного партнера фермерів. Її прихід на український ринок значно посилив би конкуренцію в торгівлі.
Читайте також:Щоб продавати в польських супермаркетах українську продукцію треба шоубокси