Овочі-Ягоди-Сад

«ВЛТ Флора» не має конкурентів на ринку органічної суниці

«ВЛТ Флора» не має конкурентів на ринку органічної суниці

Господарство «ВЛТ Флора» (Київська область) називає суницю своєю ягідною родзинкою, оскільки вона є найбільш ходовим товаром підприємства.

Секрет популярності суниць – у їхньому винятковому ароматі й смаку, розповів журналу «Плантатор» співвласник і керуючий директор «ВЛТ Флора» Євген Базілюк.

За його словами, в Україні промислово суниці не вирощують, тому «ВЛТ Флора» не має конкурентів на цьому ринку.

«Навіть в усьому Європейському Союзі виробників сортових суниць знайдеться не більше десятка. Дикорослі суниці нам теж не конкуренти, адже вони поступаються за смаком, та й на ринках їх ще треба пошукати», – зазначив Євген Базілюк.

Це пов’язано з тим, що суниці – найпримхливіші серед усіх ягід у період післязбирального життя. Вони дуже швидко втрачають товарний вигляд, приминаються навіть у невеликих контейнерах, через кілька годин після збирання починають підтікати.

«Збирають суниці лише вручну, збиральники отримують 50-60 грн/кг, тобто технологічно суниці є доволі складним продуктом», – зауважив директор «ВЛТ Флора».

Довідка

«ВЛТ Флора» реалізує ягоди під торговою маркою Plantius. Господарство має в обробітку 50 га землі, сертифікованої за органічними стандартами, з них під ягодами зайняті 14 га. Входить до ягідного кооперативу «Агровесна-2011».

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!