«ВЛТ Флора» не має конкурентів на ринку органічної суниці
Господарство «ВЛТ Флора» (Київська область) називає суницю своєю ягідною родзинкою, оскільки вона є найбільш ходовим товаром підприємства.
Секрет популярності суниць – у їхньому винятковому ароматі й смаку, розповів журналу «Плантатор» співвласник і керуючий директор «ВЛТ Флора» Євген Базілюк.
За його словами, в Україні промислово суниці не вирощують, тому «ВЛТ Флора» не має конкурентів на цьому ринку.
«Навіть в усьому Європейському Союзі виробників сортових суниць знайдеться не більше десятка. Дикорослі суниці нам теж не конкуренти, адже вони поступаються за смаком, та й на ринках їх ще треба пошукати», – зазначив Євген Базілюк.
Це пов’язано з тим, що суниці – найпримхливіші серед усіх ягід у період післязбирального життя. Вони дуже швидко втрачають товарний вигляд, приминаються навіть у невеликих контейнерах, через кілька годин після збирання починають підтікати.
«Збирають суниці лише вручну, збиральники отримують 50-60 грн/кг, тобто технологічно суниці є доволі складним продуктом», – зауважив директор «ВЛТ Флора».
Довідка
«ВЛТ Флора» реалізує ягоди під торговою маркою Plantius. Господарство має в обробітку 50 га землі, сертифікованої за органічними стандартами, з них під ягодами зайняті 14 га. Входить до ягідного кооперативу «Агровесна-2011».
Додати коментар