В Японії зростає споживання заморожених овочів

У Японії помітно збільшується споживання заморожених продуктів харчування через зростання цін на свіжі овочі.
Про це повідомляє Nippon.com.
У лютому 2025 року Японська асоціація виробників заморожених продуктів провела онлайн-опитування серед 1250 чоловіків і жінок старше 25 років, які регулярно споживають заморожені продукти. Учасники найчастіше зазначали, що використовують такі продукти «2–3 рази на тиждень», а середній показник частоти споживання склав 1,8 раза на тиждень.
Згідно з опитуванням, 21,7% респондентів (23,8% жінок та 19,5% чоловіків) вказали, що почали частіше купувати заморожені продукти порівняно з минулим роком. Найбільш поширеною причиною такого вибору стало «легко та зручно готувати». Проте значно більше опитаних також пояснили свій вибір зростанням цін на свіжі овочі. Зокрема, серед жінок, які брали участь у попередньому опитуванні 2024 року, частка тих, хто називає подорожчання свіжих продуктів основною причиною, зросла з 24,1% до 33,6%.

Щодо конкретних видів заморожених продуктів, які стали більш популярними, найбільший приріст споживання зафіксовано серед китайських пельменів гьодза. Але саме заморожені овочі виявилися продуктом, який суттєво частіше почали купувати жінки порівняно з чоловіками.
Читайте також: На Миколаївщині збудують завод глибокого заморожування плодоовочевої продукції