Українські супермаркети продають грушу Конференція від безвиході
Грушу сорту Конференція продати в Україні дуже важко – її поки що український споживач масово не сприймає.
Таким спостереженням в журналі «Садівництво по-українськи» ділиться співвласник фермерського господарства Макосад Владислав Макаренко.
«Покупець візьме Конференцію, лише якщо немає ніякої іншої груші на прилавку, – каже він. – Зараз цей сорт може лежати у супермаркетах лише через загальний дефіцит груші. Наприклад, АТБ, з якими ми постійно працюємо, розповідали, що замовляють Конференцію від безвиході».
В Україні, на думку Макаренка, склався доволі стійкий споживчий смак: спочатку з’являється літній Вільямс, який вже всі знають, далі також добре відомий Рікс, пізніше Ноябрьська та Яблунівська.
Виробник також відзначає, що груша Ксена (Ноябрьська), яку вирощують у Нідерландах переважно для українського ринку в Україні продається гірше, ніж Яблунівська.
«До речі ми вирощуємо та пакуємо Яблунівську на експортному рівні. До нашої Яблунівської покупець повертається щоразу, а до Ксени повернеться далеко не кожний. Проте, я чув, що хтось минулого чи позаминулого року хотів відправити Яблунівську у Францію, але… Це не той сорт, який можна експортувати», – резюмує Макаренко.
Читайте також: В України мало шансів експортувати грушу