Українські споживачі частіше обирають сухі білі вина, – винороби

У 2025 році родинна виноробня Шевченків з Біляївки вперше представила на конкурс свої білі вина – і одразу здобула золото. Подружжя зазначає: українці стали частіше обирати легкі, переважно сухі білі вина. Крім того, вони помітили підвищення культури споживання.
Про це повідомляє «Біляївка.City».
Наталія Шевченко розповідає, що спостерігає зміни у вподобаннях. Споживач дедалі частіше тягнеться до легких білих вин. Її чоловік Мар’ян додає: створення хорошого білого вина – це технологічний виклик, адже воно значно чутливіше до технічних помилок. Саме тому раніше білі вина Шевченки не подавали на конкурси. Але в 2025-му змінили підхід – і отримали найвищу оцінку.
Тенденції ринку не залишили байдужими і топових виноробів. Якщо раніше винарня зосереджувалась на червоних винах із локального сорту «Одеський Чорний», то нині розширила асортимент. І не дарма: нові білі позиції здобули медалі на конкурсі Wine&Spirits.
Раніше «Одеський Чорний» Шевченків отримав дві платинові нагороди на українському фестивалі, а також представляв Україну на Всесвітньому конгресі виноробства у Франції.
Читайте також: Одеський чорний виноград витримав посухи й морози та потрапив до Парижа