У магазині без продавців за свіжістю продуктів стежить штучний інтелект
Литовська компанія Magma Solutions розробила програмне забезпечення Pixevia, яке за допомогою штучного зору дозволяє розрізняти продукти у магазині, прогнозувати продажі та робити автоматичні знижки на товари, термін придатності яких вичерпується.
Про це повідомляється на сайті Pixevia.
Ця компанія у 2019 році відкрила повнорозмірний магазин Pixevia у Вільнюсі, що на основі штучного інтелекту успішно працює без касирів та черг. Клієнти просто заходять, беруть те, що їм потрібно, і йдуть, заплативши.
За словами Міндаугаса Еглінскаса, керівника Pixevia, у випадку, якщо термін придатності товару закінчується або він починає псуватися, алгоритм динамічного ціноутворення попереджає менеджера магазину про те, що товар повинен продаватися за нижчою ціною, а згодом, за необхідності, вилучатися зі складу.
Система видає знижки, аналізуючи дані, що стосуються попередніх тенденцій споживання, а також погодних умов. Таким чином, товари на складі зберігаються свіжими та безпечними для споживання, кажуть винахідники.
Читайте також: Для продажу в супермаркетах дині охолоджують одразу після збирання