У 2021 році зросте роль біопродукції, веганства та інтернет-продажів, – фермер
У 2020 році ставлення до купівлі продуктів стало більш свідомим, продажі органічної продукції зросли на 30%, непастеризованої консервації – на 80%, поширюється веганство та збільшення покупок через інтернет, каже Лукаш Гембка, власник та президент польської ферми Свентокшиської.
Про це повідомляє SadyOgrody.
За словами фермера, зріс попит на на консервацію або біо овочі та фрукти, що дають користь здоров’ю. Продажі у інтернет-магазині ферми зросли вдвічі.
Лукаш Гембка сподівається, що наступного року ці тенденції збережуться.
Фермер пояснює, ринок органічних продуктів харчування зростав протягом декількох років. Споживачі дедалі більше обізнані, і вони охоче читають етикетки товарів. Спалах коронавірусу прискорив цю тенденцію, але також вніс багато непередбачуваності. Клієнти емоційно відреагували на введені обмеження.
Піки продажів теж були не у звичний час – у серпні замість вересня.
Ситуація на продовольчому ринку динамічна і залежить від сучасних епідемічних умов, тому важко точно передбачити наступний рік. Однак існують настільки сильні тенденції, що їх зростання майже впевнене.
«Перший напрямок – це розвиток сертифікованої екологічної продукції. У 2020 році цей ринок виріс на 30%, і все вказує на те, що він буде продовжувати рости разом із зростанням поінформованості споживачів. Однією з новинок, яку ми спостерігаємо в нашому магазині за останні місяці, є дуже велике збільшення продажів непастеризованої консервації – аж на 80%. Це продукти, що містять живі бактеріальні культури, що підтримують імунітет та травну систему, особливо важливі при пандемії, що є ще одним доказом більшої обізнаності споживачів», – зауважив Лукаш Гембка.
Ще дві тенденції, які підмітив фермер – веганство та збільшення покупок в інтернеті.
Читайте також:Пандемія активізувала продаж болгарських фруктово-овочевих консервів