Спеціалізована тара збільшує вартість овочів у 1,5-2 рази
На відміну від «бананок», спеціалізована гофротара використовується один раз, не перезаражує продукцію, у ній овочі не мнуться, добре виглядають і мають додаткову цінність для покупця.
Про це повідомляє UHBDP.
«Упакована продукція – це вже не сировина, а готовий продукт, за який платять більше. Упакований продукт – це преміум сегмент. Гофротара – насамперед, презентабельний зовнішній вигляд та гігієна упаковки, адже “бананка”, швидше за все, заражена, переносить хвороби через те, що перебуває у повторному використанні. А от розмір і конструкції гофротари дозволяють варіюватися залежно від ваги та зручності доставки», — розповів спеціаліст з розвитку плодоовочевого бізнесу UHBDP Євген Таблер.
На його думку, навіть дрібним фермерам можна пакувати овочі в спеціалізовані ящики самостійно або звернутися до пакувальних платформ і, як наслідок – підвищити вартість своєї продукції в 1,5-2 рази. Упаковка також є необхідною складовою майбутнього експорту продукції.
Читайте також: Економіст розповів як емоції та дрібна упаковка впливають на продаж ягід
Додати коментар