Що чекати від ягідного експорту українським виробникам
В Євросоюзі зростає популярність порічки. Це треба мати на увазі українським ягідникам.
На цьому наголосив економіст інвестиційного відділу ФАО Андрій Ярмак.
Натомість чорна смородина розглядається як сировина через те, що ніхто не інвестує в маркетинг, додав він.
Споживання лохини зростатиме, ціна падатиме, але це дуже прибутковий сегмент, підкреслив Андрій Ярмак. Коли лохина обійде суницю садову – це лише питання часу, вважає експерт.
«Наші переваги в експорті лохини – найдешевші ціни. Якщо ми зробимо якісний продукт і вкладатимемо в просування експорту, це працюватиме», – переконаний Андрій Ярмак.
Додати коментар