Секрет фруктових чипсів – у кольорі та товщині
У спеціальних сушарках продукція не встигає потемнішати, а тонко нарізані чипси добре хрумтять, пояснив нюанси виробництва Олександр Янов, засновник компанії з виробництва фруктових та овочевих чипсів hiSnack.
Про це повідомляє журнал «Садівництво по-українськи».
«Ми використовуємо конвеєрні сушарки, які витягують повітря швидше, ніж за звичайного сушіння, при якому, наприклад, продукт з яблук темніє, – розповів Олександр Янов. – Наші чипси зберігають первісний колір, як у випадку з білими або червоними яблуками «Коник». Це ще й питання зберігання, коли у холодильну камеру додається азот, і яблуко не міняє колір, перебуваючи у камері дуже довго. Ще однією нашою фішкою є товщина. Чим тонше нарізана продукція, тим вона смачніша і тим краще вона хрустить. Для цього ми використовуємо професійні різки».
Перші два роки продукцію hiSnack продавали в маленьких магазинчиках. Їх було близько двох сотень.
«Зрештою відкрили для себе «Лавку традицій» мережі «Сільпо», де продають свою продукцію виробники з високою якістю, але невеликим обсягом. Через «Сільпо» продаємо приблизно 60% нашої продукції, – уточнив засновник виробничої компанії. – Утім, якщо чесно, вони можуть «з’їсти» більше, ніж ми можемо виробити. Вони їздять за кордон, особливо до ковіду активно це робили, і дивляться на західні полиці, щоб хотіли бачити у себе, та замовляють нам. Зокрема, нещодавно вони знову питали, що нового в нас є. Ми вже запланували 7–8 позицій, які цієї осені можуть попасти до мережі «Сільпо» на полиці».
Олександр Янов уточнив, що компанія через два роки планує виходити на експорт.
Читайте також: З відходів виробництва фруктових чипсів випускатимуть соки та пудри