Овочі-Ягоди-Сад

Салат доростає на полиці магазина та у залі ресторану

Салат доростає на полиці магазина та у залі ресторану

Компанія Green Wave, яка вирощує салат за вертикальними технологіями у теплицях, впроваджує проєкт «Жива вітрина», спільний з великими торговими мережами і закладами HoReCa.

Про це у своїй статті для журналу «Садівництво по-українськи» розповів Володимир Новий, співвласник компанії.

«Згідно проєкту, ми продаємо партнерам паросток, а достигає рослина безпосередньо на вітрині торгової мережі або у залі ресторану, – написав він. – Наш споживач у цьому випадку може чітко позиціонувати ту кількість продукту, яку потребує, завжди має її у наявності і неодмінно в еталонному вигляді. Товар не в’яне і не вмирає, бо не доставляється у зрізаному, мертвому, стані».

Такий підхід, за словами Нового, дав компанії можливість у 10 разів знизити витрати на логістику.

«За останні 15 днів росту салат фізично збільшується у 10-12 разів – ми це називаємо «вибухом», – пояснив співвласник Green Wave. – Тож на реалізацію з дорощуванням від нас їде стаканчик з зовсім маленьким паростком, який займає у транспорті вдесятеро менше місця, ніж якщо б ми реалізовували його з дочірньої ферми пізніше».

Читайте також: Співвласник вертикальної ферми розповів, як його салати потрапили у бургери «Окко»