Овочі-Ягоди-Сад

Ринок хурми щороку ріс на 1,6%

Ринок хурми щороку ріс на 1,6%

За статистичними даними 2019 року аналітики оцінили потенціал ринку хурми на 7,1 млрд доларів. Ця сума охоплювала надходження, отримані виробниками та імпортерами плодів, не враховуючи маркетинг, витрати на логістику та прибуток роздрібних торговців. Зокрема, ринок хурми щороку за період 2014-2019рр. зростав на 1,6%. 

Про статистичні дані вартості та споживання хурми в світі розповідає журнал «Садівництво по-українськи».

«Найбільшим споживачем плодів є Китай – 3,2 млн т/рік, це близько 63% світового споживання. На другому місці Іспанія- 381 тис. тонн, третьою є Південна Корея – 337 тис. т/рік. Протягом 2014-2019 рр. споживання хурми у Китаї росло на 1,6% щороку. Натомість в Іспанії ринок у цей період у середньому зростав на 34,1%  щороку, а в Південній Кореї – падав на 4,3% щороку», –  повідомляють у публікації кандидати біологічних наук Василь та Наталія Дерев’янко.

За показниками вартості хурми на ринку перше місце займає Китай – близько 4 млрд дол./рік, друге місце посідає Японія – 1 млрд дол./рік.

Серед головних експортерів у 2019 році виокремлюють Іспанію –  210 тис. тонн та Азербайджан – 146 тис. тонн. Загалом їм належало близько 70% світового експорту. Не зважаючи на високі показники в Азербайджані, у 2020 році в порівнянні з попереднім роком об’єм експорту хурми за перші півроку знизився на 30%.

Читайте також: Вирощувати хурму в Україні можливо в кліматичних нішах