Овочі-Ягоди-Сад

Розміщення у супермаркеті збільшило продажі органічної моркви на 253%

Розміщення у супермаркеті збільшило продажі органічної моркви на 253%

У рамках міжнародної рекламної кампанії ЄС, яка проводилася у Фінляндії, Швеції, Нідерландах та Бельгії збільшилися продажі органічних овочів завдяки зміні розташування в супермаркеті. Найбільша різниця – 253% – була у магазині в Фінляндії.

Про це повідомляє Natural Products.

Пояснюють, що експеримент з виробництва органічних морквин у Фінляндії приурочили до різдвяного сезону 2023 року. Продажі моркви традиційно збільшуються до Різдва, тому продажі порівнювалися з тим самим тижнем попереднього року, щоб забезпечити порівняльні результати. Результати були вражаючими як через стратегічне розміщення продуктів, так і через збільшення кількості комунікаційних матеріалів:

  • Завдяки зміні місця розташування органічної моркви продажі зросли на 253% порівняно з тим же тижнем минулого року.
  • Завдяки посиленню цільової комунікації в магазині продажі органічної моркви зросли приблизно на 190% порівняно з тим самим тижнем минулого року.

«Ситуація на органічному ринку Фінляндії була складною протягом останніх кількох років, тому важливо показати, що можна збільшити продажі органічної продукції. Співпраця з магазинами була чудовою, і експеримент отримав позитивні відгуки як від магазинів, так і від компаній», – сказала Хайді Хаавісто-Майер, експертка Pro Luomu – організації, яка просуває органічне виробництво та споживання у Фінляндії.

В інших країнах також були успіхи:

  • Швеція: стратегічне розміщення продукції збільшило продажі:
    • Органічні вівсяні продукти: +65%
    • Органічні фруктові напої: +164%
  • Нідерланди: знаки та плакати на полицях привертають увагу до органічних продуктів:
    • Органічне м’ясо: +27%.
  • Бельгія: донесення переваг органічних альтернатив:
    • Органічні вегетаріанські харчові продукти: +33%.

Читайте також: Нідерландські тепличники прагнуть відмовитися від хімікатів до 2026 року