Під час війни зріс попит на соління та фасовані фрукти й овочі
З початком війни люди частіше купують овочі та фрукти на ринках. Проте дорогі, елітні фрукти все одно купують. Збільшився попит на соління та фасовану продукцію.
Про це повідомляє «Майстерня аграрія».
«З початком війни ми спостерігаємо, як зросла кількість тих, хто купує продукти, в тому числі овочі-фрукти, на ринку чи на базарчику біля дому, – розповіла категорійна менеджерка напрямку «фрукти та овочі» ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» Олена Сучик. – Тобто загалом люди стали менше купувати в нас фруктової сезонної продукції. Окрім того, ми фіксуємо зменшення кількості великих оптових покупців – санаторіїв, баз відпочинку тощо. Але водночас приходять інші клієнти, тож все одно реалізація продукції відбувається. Тобто великого падіння продажів плодоовочевій категорії ми не спостерігаємо, бачимо, що попит на овочі та фрукти лишається».
В мережі супермаркетів очікували, що під ччас війни люди будуть купувати менше дорогої, елітної продукції. Але спостерігають, що, наприклад, манго чи авокадо продається не гірше, ніж в довоєнний період.
Також відмічають, що зріс попит на соління, запаси яких можна поповнювати рідше, ніж свіжих овочів. Також охочіше купують фасовані овочі та фрукти, щоб встигнути скупитися між повітряними тривогами.
Читайте також: Виробники варення пояснили причину переорієнтації на соління