Під час карантину онлайн продажі Yagidka.in.ua зросли вдесятеро
За п’ять тижнів карантину онлайн-продажі миколаївського ТОВ «ТАФ Сервіс» (ТМ Yagidka.in.ua) збільшилися у 10 разів – до 6 тисяч упаковок заморожених ягід, фруктів та овочів.
Про це повідомляє український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).
ТОВ «ТАФ Сервіс» у сезон заморожує 800 тонн ягід, фруктів і овочів. Сировину закуповує по всій Україні: дикороси — в західній частині країни, суницю-малину — в центральній, вишні-персики-абрикоси — з Миколаївської та інших південних областях, гриби — з херсонських лісів, спаржу — з херсонських полів.
Основні споживачі продукції — великі трейдери, кафе та ресторани України. У період карантину, коли HoReCa призупинила діяльність, «ТАФ Сервіс» переключився на онлайн-продажі кінцевому споживачу через власний сайт та акаунти в соціальних мережах.
«Звичайно, в порівнянні з офлайн-продажами, нинішні онлайн-продажі — це крапля в морі, але цікавий сам досвід роботи безпосередньо з кінцевим споживачем», — відзначають у компанії.
Читайте також:Малим ягідним господарствам необхідно об’єднуватися, щоб мати можливість експортувати
Додати коментар