Перевиробництва винограду немає, а є неузгодженість серед фермерів, — думка
Українським виноградарям варто не мріяти про експорт, а для початку об’єднатися й наситити український ринок, вважає заступник заступник менеджера Українського проєкту бізнес-розвитку плодоовочівництва Володимир Терновський.
Про це пише «Голос України».
«Багато хто каже, що можна експортувати наш виноград. Проте навіть вітчизняний ринок ще не насичений українським продуктом. Наші виробники, на жаль, не готові об’єднуватися й кооперуватися, щоб постачати виноград супермаркетам.
За кордоном набагато більше умов для зберігання. Фермер привозить на комплекс продукцію, продає її й не має проблем із зберіганням та продажем. Прикро, що в нас є красивий смачний виноград, а споживачі змушені купувати турецький», – сказав Володимир Терновський.
На його думку, українські супермаркети надають перевагу іноземному винограду, тому, що він має однорідну форму, в гарну упаковку та з регулярні поставки. Щоб пробитися в торговельні мережі, вітчизняним постачальникам слід об’єднатися виростити разом однорідні партії винограду, доставити в регіони з високими цінами на цю продукцію.
Додати коментар