Паперові винні пляшки екологічніші та міцніші за скляні
Британський винний бренд When in Rome запустив краудфандингову кампанію на 400 тис. фунтів стерлінгів для експансії на азіатські ринки, включно з Японією. Ці екологічні пляшки можуть зекономити значні кошти при землетрусах.
Про це повідомляє The Drinks Business.
When in Rome — це британський винний бренд, що пропонує італійські вина Montepulciano d’Abruzzo та Nero d’Avola, у альтернативних форматах упаковки, включаючи пакети в коробці, банки та паперові пляшки для вина.
When in Rome нещодавно запустила краудфандингову кампанію через CrowdCube, щоб зібрати 400 тис. фунтів стерлінгів для реалізації планів експансії як усередині країни, так і в Азії.
Три азіатські ринки: Японія, Тайвань і Гонконг виявили інтерес до паперових пляшок бренду.
Виробники стверджують, що пляшка виготовлена на 94% з переробленого картону у 5 разів легша за скляний аналог та має в 6 разів (на 84%) нижчий вуглецевий слід.
Читайте також: ПЕТ-пляшки Villa Milk можна переробляти на вторинну сировину