Пандемія активізувала продаж болгарських фруктово-овочевих консервів
Після оголошення весняного локдауну попит на овочеві консерви зріс на 15-17%, а в липні-серпні значно впав, порівняно із звичайним роком. І тільки у вересні продажі повернулися до норми, розповів Стойко Кіровски, президент болгарської Спілки переробників фруктів та овочів.
Про це повідомляє Agrozona.
Пандемія коронавірусу найбільше вдарила по сфері туризму, готелів та ресторанів, які були значним сегментом продажів консервних заводів. Однак більшість переробних підприємств також виробляють продукцію в роздрібному сегменті, де продажі зросли. Таким чином, це компенсувало спад.
Експорт болгарських фруктово-овочевих консервів також не постраждав від кризи. Спочатку були деякі логістичні проблеми. Але транспортні коридори в Європі залишалися відкритими, що дозволило компаніям продовжувати нормально постачати своїх європейських споживачів. Контейнерний транспорт також продовжував нормально працювати, що дозволяло виконувати замовлення в більш віддалені пункти призначення, такі як Азія, Америка, Австралія та інші.
Одним з найуспішніших способів пошуку нових клієнтів є участь компаній у міжнародних та болгарських ярмарках продуктів харчування.
«На жаль, цього року всі ярмарки були скасовані, і пошук нових клієнтів таким найбільш вдалим способом став неможливим, – сказав Стойко Кіровски. – Нині колеги роблять особливий акцент на інтернет-маркетингу, але хороші результати там повільніші».
Читайте також: Негарні овочі використовуватимуть у виробництві піци