Пакування лохини дасть якісний прорив у експорті
Україна вже сьогодні є одним з лідерів на глобальному рівні за динамікою насаджень та площам плантацій лохини. Проте варто експортувати ягоду не в транспортній упаковці, а в роздрібній – по 125, 250 г.
Про це у матеріалі журналу «Садівництво по-українськи» повідомляє Володимир Гуржій, керівник компанії USPA Fruit.
«Ми постійно спостерігаємо ріст, хоча сегментуючи канали продажу видно, що не все так ідеально, адже основна частина експорту ягід відбувається у вигляді сировини, – розповідає експерт. – Тобто лохина відвантажується в транспортній упаковці, а далі вже голландські чи інші європейські пакінг-хаузи фрагментують пакування в ритейл-формат: різні види упаковки, серед яких домінують панетки 125, 250 грамів, хоча вже досить часто з’являються і сімейні упаковки великий розмірів».
Гуржій вважає, що сьогодні потрібно орієнтуватись саме на доробку лохини, а не торгівлю сировиною, хоча, на його думку, виробникам це буде тяжко зробити.
«Експортера робить сильним не сплеск у вигляді продаж лохини протягом двох місяців, а системна присутність на міжнародному ринку протягом 12 місяців, що, безумовно, наразі, не є реальним для жодного з українських експортерів ягід», – резюмує експерт.
Читайте також: Торік серед виробників лохини була надвисока конкуренція на полиці