Органічні овочі комфортніше продаються через соцмережі, – фермерка
Овочевий проєкт, який використовує продажі через соцмережі, тримає клієнта біля себе завдяки ключовим поняттям – актуальність, справжність, правда, гумор, ідеальний сервіс, чутливість до зауважень, акції, гнучкі ціни, подарунки, любов до своєї роботи.
Про це у матеріалі журнала «Садівництво по-українськи» розповідає Юлія Ворощук, керівниця ТОВ «Органік Експерт» та засновниця торговельної марки «Осьо. Органічні овочі з поля».
«Ми продаємо й через супермаркети, але мені спокійніше спиться, якщо я знаю: у мене є продукт, який я точно продам сама», – каже вона.
За словами Юлії Ворощук, її цільова аудиторія приходить за головними всім відомими аспектами, які несе органічна продукція: відсутність хімічних залишків, більше поживних речовин, екологічна стійкість, смак та аромат, відсутність ГМО.
«І саме їх ми використовуємо у своїх текстах – постах, фото, відео, розповідях, – резюмує Ворощук. – Ми це повторюємо, розжовуємо, показуємо людям. Кожного дня нас видно у соцмережах, і нас читають».
Читайте також: Фермери-органіки згуртувалися у постачанні овочів до супермаркетів