Одеський гуртовий ринок «Початок» залучав покупців музичними концертами
Одеський гуртовий ринок «Початок» під час карантинів, коли панувала депресія і невизначеність, залучав покупців концертами сучасної, популярної, джазової та класичної музики.
Про це в інтерв’ю журналу «Плантатор» розповів директор ринку Олександр Воропаєв.
«Я переконаний, що покупець на гуртових ринках має отримувати не лише товар, а й позитивні емоції, – сказав він. – У період карантинних обмежень, коли кордони були закриті, в повітрі відчувалися депресивні нотки і невизначеність, ми запустили серію музичних концертів».
На вихідних, у суботу й неділю, в терміналі «Овочі – Бакалія – Фрукти» відбувалися двогодинні концерти різних музикантів. Організаторам вдалося залучити не тільки початківців і обдарованих музикантів, а й маестро зі світовим ім’ям, яким карантин не дав можливості виїхати на закордонні гастролі.
Як зізнається керівництво ринку, непросто було умовити музикантів виступати на продовольчому ринку серед овочів і фруктів, торгових прилавків.
«Квитки на виступи ми не продавали, стільців і крісел не було. Коли покупці приходили на ринок, вони потрапляли на імпровізований концерт і насолоджувалися звуками сучасної, популярної, джазової та класичної музики. У мікрофон лилися пісні від французького шансону до одеських мотивів. Композиції «Бітлз» у джазових аранжуваннях, хіти Біллі Айліш, зіграні на скрипці і барабанах, Shine on You Crazy Diamond групи Pink Floyd на бандурі – все це звучало неймовірно», – захоплено розповів Олександр Воропаєв.
Імпровізовані концерти транслювалися в прямому ефірі в соцмережах.
«Отримання емоцій – один із головних трендів торгівлі. Даруйте такий позитив вашим клієнтам, який вони ніде не зможуть отримати в іншому місці», – зробив висновок директор гуртового ринку.
Читайте також: Головний тренд одеського ринку – якісний продукт у впізнаваній упаковці