На українському базарі не можна продавати охолоджену черешню, – фермер

На українському свіжому ринку холодильник і черешня – несумісні речі.
Таку думку у своїй статті для журналу «Садівництво по-українськи» висловлює Владислав Макаренко, співвласник ФГ «Макосад» (Чернівецька область).
«Продукція відвантажується з саду у «гарячому» вигляді у бус, який на повній швидкості вночі летить відразу на столичний базар, – пояснює він. – Цю черешню треба швидко продати – максимально до обіду наступного дня. Якщо ж з якихось причин ми захочемо збути на місцевий ринок охолоджену черешню зі сховища, вона потрапить у теплий бус та на розігрітий прилавок, почне мокріти і швидко «вмирати». Крім того, у перекупника є психологічний стереотип, що охолоджена черешня вже далеко не свіжа».
У цьому випадку краще працювати із супермаркетами, вважає Макаренко, – вони навпаки вимагають саме охолоджену черешню.
«Хоча мережі ще треба задовольнити, а використовуючи лише ручне сортування, зробити це дуже складно, особливо у випадку черешні, на відміну від яблук та груш, які мають великі і менш делікатні плоди, – пише фермер. – До того ж, щоб фасувати руками у півкілограмові панетки великі обсяги дрібних плодів, не вистачить ні часу, ні людей. Тому всередині країни ми приречені продавати черешню дешевше – на базар. Зате обороти там скоріші, все ж супермаркет – довша гра з більш складними вимогами по якості. Нас це не має відлякувати, але ми маємо чітко розуміти, чи зможемо це зробити».
Читайте також: Буковинська черешня підкорює Італію