Овочі-Ягоди-Сад

Морква та цибуля стали зірками комунікаційної компанії органічних продуктів

Морква та цибуля стали зірками комунікаційної компанії органічних продуктів

В Україні стартує масштабна комунікаційна кампанія –– все про органічні сертифіковані продукти. Кампанія триватиме в різних форматах протягом кількох років. На першому етапі промоматеріали будуть розміщуватися лише в інтернеті, далі будуть задіяні й інші канали комунікації зі споживачем, повідомляє об’єднання «Органічна ініціатива». 

Катерина Шор, менеджерка проєктів Міжнародної благодійної організації «Інформаційний центр «Зелене досьє», зазначила, що в Європі впізнаваність логотипу для органічної продукції (так званого євролистка) становить 56%. Натомість в Україні споживачі значно менше обізнані про маркування органічної продукції: вони готові її купувати, однак не можуть чітко відрізнити від товарів із позначками «еко», «біо», «фермерська продукція» тощо. Про це свідчать дані дослідження, проведеного агенцією MZ hub «Обізнаність та сприйняття органічних продуктів в Україні».

Відтак комунікаційна кампанія має на меті підвищити обізнаність споживачів. Ефективність кампанії буде визначена повторним аналогічним дослідженням, яке планується провести через рік після її старту.

У рамках кампанії споживачі побачать рекламні та інформаційні ролики, банери, знайдуть максимум пізнавальної та зрозумілої інформації на спеціально створеному сайті https://about.organicinfo.ua/, стануть учасниками акцій безпосередньо в місцях продажу органічних продуктів.

Організатори комунікаційної кампанії переконані, що вже у 2021-му році ставлення українців до органічних продуктів може кардинально змінитися на краще, як і в цілому ситуація з торгівлею органічними сертифікованими продуктами.

 «Мета цієї кампанії –– простий і зрозумілий діалог зі споживачем з акцентом на те, що органічним виробникам абсолютно нічого приховувати. Ця кампанія передусім захищає споживача. А вже захищений і поінформований споживач буде підтримувати органічних виробників своїм гаманцем», – розповіла Олена Корогод (Березовська), президентка Громадської спілки виробників органічних сертифікованих продуктів «Органічна Україна».

Комунікаційна кампанія впроваджується за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми QFTP, що впроваджується FiBL у партнерстві із SAFOSO AG.

Презентація кампанії відбулася 17 червня 2021 року, а її старт в диджитал-каналах провели напередодні. Організаторами виступило об’єднання «Органічна ініціатива», партнерами –– дослідницька агенція MZ hub, стратегічний консультант Cherniak Brand Consulting, креативна агенція McCann Kyiv та digital агенція Mediahead.

Довідка: «Органічна ініціатива» – об’єднання, засноване в липні 2020 року; основна мета – зростання торгівлі українською органічною продукцією з вищою доданою вартістю на внутрішньому і зовнішньому ринках. Заради досягнення цієї мети об’єднуються учасники органічного приватного сектору України, активісти громадських організацій, провідні консультанти та надавачі послуг для виробників органічної продукції. Органічна ініціатива реалізується за підтримки Швейцарії в рамках швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія).