Китайський ринок картоплі фрі різко зріс

У Китаї різко зріс експорт картоплі фрі, а внутрішнє споживання цього продукту продовжує зростати.
Про це повідомляє Potato News Today з посиланням на дані DCA Market Intelligence.
Згідно з дослідженням, поштовх для зростання дали інвестиції у переробку картоплі, поява нових заводів та розширення мереж західного фастфуду. Зокрема, компанія Yum China, що володіє брендами KFC, Taco Bell та Pizza Hut, відкрила понад 1,2 тис. нових закладів у 2021 році та планує мати 20 тис. до 2026 року. У McDonald’s в Китаї нині понад 4,500 ресторанів, а до кінця 2027 року їх кількість сягне 10 тис.
У китайській провінції Внутрішня Монголія Lamb Weston запустила завод потужністю 113 тис. тонн продукції щороку. Місцеві компанії Kaida Hengye та Snow Valley Zhangjiakou теж нарощують виробництво. Експорт картоплі фрі у 2024 році досяг 155,100 тонн, а у березні 2025 року обсяги зросли удвічі порівняно з минулим роком. Найбільше експортується до Філіппін, Японії та Таїланду.
«Ми бачимо зростання попиту на китайську картоплю фрі, особливо в азійських країнах», – зазначив китайський керівник McDonald’s Чжан Цзяїнь.
Нині ціна за тонну китайської картоплі фрі знизилась, що зробило її більш привабливою для імпортерів. Навіть Японія, яка традиційно купувала продукцію зі Сполучених Штатів, тепер все більше імпортує з Китаю. Водночас імпорт картоплі фрі до Китаю впав нижче 2 тис. тонн.
Хоча сезонність і якість залишаються викликами для китайської переробки картоплі, масштабні інвестиції та швидка адаптація дозволяють Китаю зміцнювати позиції у глобальних ланцюгах постачання.
Читайте також: Європейські виробники картоплі фрі подвоїли потужність за 8 років