Канали збуту для лохини треба шукати ще до закладання плантації
Компанії, які хочуть займатися вирощуванням лохини, повинні шукати збуту для ягід ще до закладання плантації.
Наприклад, якщо виробник орієнтується на експорт, він має розуміти, що для цього потрібна експортна партія. Це означає, що потрібно зібрати якийсь один сорт і завантажити фуру за пару днів.
Якщо неможливо закласти ділянку, з якої можна збирати експортні партії, потрібно або кооперуватися, або відмовлятися від експорту.
Крім цього, під час експорту лохини слід враховувати глобальний ринок. Коли південь України та Закарпаття виходять на ринок із ранніми сортами, вони замінюють Іспанію, яка в цей час вже дозбирує врожай, тому іспанська ягода йде вже неякісна.
В основний сезон доводиться конкурувати з Польщею та іншими виробниками Європи. Тоді єдиною перевагою для української ягоди є її собівартість.
Додати коментар