Іспанський чищений часник витісняє китайська продукція

Останніми днями падіння продажів іспанського очищеного часнику на ринку США через надлишок продукції китайського виробництва, а також сильна конкуренція з китайським часником в Європі поставили галузь у критичну ситуацію.
Про це повідомляє FreshPlaza.
«Сезон 2024/2025 поки що був досить важким для сектору часнику, – розповів іспанський виробник і трейдер часнику. – Останніми днями продажі іспанського очищеного часнику в Сполучених Штатах різко впали через масовий приплив продукції китайського виробництва».
Іспанські поставки очищеного часнику на ринок США вже перебували під додатковим тиском з боку мексиканського часнику до жовтня 2024 року, оскільки спека в Мексиці вплинула на виробництво свіжого часнику, і більше обсягів пішло на ринок.
«Тепер велика пропозиція з Китаю також починає переважати над продукцією мексиканського виробництва, а також продукцією з інших країн», – сказав виробник.
Читайте також: Ціни на часник б’ють рекорди