Інтернет-продажі стимулюють розширювати асортимент тепличних овочів
ПП «Органічна теплиця», що в місті Первомайський на Харківщині через ріст продажів через інтернет планує розширити асортимент томатів та повернутися до вирощування перцю та баклажанів.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
«Ми виробляємо елітну продукцію, яка має високі якісні показники. Продаємо наші органічні овочі через такі торгові мережі, як «Ашан», Le Silpo, «Сільпо», Spar, «Класс», «Восторг», – розповів співвласник підприємства Олександр Ясинський. – Рік тому в торгових мережах зменшилися обсяги продажу, тому ми почали організовувати продаж через інтернет, адже цей напрям сьогодні активно розвивається. У зв’язку з цим плануємо трохи переорієнтуватися під інтернет-споживача».
Підприємство набуло досвіду у вирощуванні органічних овочів, тому змінює курс з вирощування двох гібридів червоних томатів та одного гібрида огірка до більш широкої лінійки овочевої продукції.
«Хочемо повернутися до вирощування рожевих і жовтих томатів, можливо, спробуємо знову перець і баклажани. Узагалі, плануємо провести опитування представників торгових мереж та інтернет-покупців і тоді вже остаточно визначитися з переліком культур», – зауважив Олександр Ясинський.
Читайте також: В органічній теплиці найдоцільнішими виявилися томати та огірки