Овочі-Ягоди-Сад

Головний тренд одеського ринку – якісний продукт у впізнаваній упаковці

Головний тренд одеського ринку – якісний продукт у впізнаваній упаковці

Головний тренд продажів 2020 року на найбільшому гуртовому ринку Одеси – якісний продукт вищого сорту, в зручній і впізнаваній упаковці.

Про це в інтерв’ю журналу «Плантатор» розповів Олександр Воропаєв,  директор одеського гуртового ринку «Початок».   

За його словами минулого року, незважаючи на карантин, цінова політика політика була без неприємних сюрпризів. 

«Окремі аналітики плодоовочевого ринку прогнозували появу великих обсягів відносно нових культур: спаржі, батату, лохини, але цього з різних причин не сталося, – сказав він. – Мікрозелень теж не набрала великих оборотів продажу. Попит на неї в пересічного покупця невисокий».

За словами Олександра Воропаєва, серед цікавих тенденцій варто відзначити ріст попиту на в’ялені ягоди вітчизняного виробництва. 

«В’ялені черешні, горобина, вишні й суниці садові мають хороший попит. Їх беруть для сніданків, додають у каші або до кукурудзяних пластівців», – поділився директор ринку.

Але, на його думку, найбільше значення набуває якість, зручність та впізнаваність продукції.

«Головний тренд 2020 року –– якісний продукт вищого сорту, в зручній і впізнаваній упаковці», – підсумував Олександр Воропаєв.

Читайте також: Про діджиталізацію бізнесу і драйвери змін