Фермерка поділилася досвідом продажів овочів у соцмережах та супермаркетах
Юлія Ворощук, керівниця органічного господарства на Київщині, поділилася досвідом продажу овочів у соціальних мережах та мережах супермаркетів під час виступу на форумі «Інтенсивне овочівництво: відкритий і закритий грунт» у Львові.
Про це повідомляє AgroTimes.
Органічна ферма Олії «Осьо овочі» почала працювати у 2019 році з вирощування ревеню, овочів та зелені. За цей час пережила пандемію COVID, вихід з цього стану, працює й під час війни. Має постійні замовлення від кінцевих споживачів, мереж супермаркетів, а також невеликих дилерів. Заклали 10-гектарний сад з фундука, 3,5-гектарний ягідник порічок, смородини, жимолості, аґрусу й малини.
Господарство починало продажі з соцмереж, і тільки потім прийшло до рітейлу.
Перемовини про постачання продукції з мережами супермаркетів Юлія Ворощук радить розпочинати за півроку до збирання врожаю. При цьому мати план Б, якщо співпраця з супермаркетом в якийсь момент не вдасться.
До збору врожаю варто добре підготуватися: закупити тару, етикетки. Охолодити продукцію перед відправкою на розподільчий центр торгової мережі. У випадку значного врожаю та падіння цін варто домовлятися про акції, місця розташування та процію. Треба бути готовим до несподіваного замовлення й мати працівників напохваті.
При роботі з соцмережами також слід бути завжди на зв’язку, дослухатися до ідей та зауважень. Треба постійно говорити про переваги продукції, робити розіграші, знижки, подарунки.
Читайте також: Органічна фермерка зробила 20 висновків з роботи