Фермерка-фундукарка порадила, як спілкуватися з рітейлом
У роботі виробників фундука з ритейлерами, в тому числі іноземними, органічний сертифікат не є достатньою умовою для виходу на торгові полиці.
Про це в статті журналу «Садівництво по-українськи» розповідає Ніна Смирнова, засновниця фермерського господарства «Натс’Ен’Гарден».
«Це є не ціль, а інструмент, який ви можете вдало використовувати, – уточнює вона. – До того ж вам обов’язково знадобиться ще й сертифікат продуктової безпеки, а він може відрізнятись у залежності від країни».
За словами фермерки, ціна органіки – це далеко не завжди кратно помножена ціна звичайного продукту. Крім питання ціни у відносинах з ритейлом існує питання довіри, пояснює Смирнова.
«Довіра до підприємства, яке проходить таку детальну і складну сертифікацію, підвищується, – каже вона. – Тобто в одному ряду з іншими виробниками ви будете мати переваги на перемовинах».
Читайте також: Кондитерський фундук буде дорожчати, – консультант