Фермер назвав 4 принципи вдалого продажу суниці
Продаж ягід без посередників, участь у регулярних крафтових ярмарках, розширений сезон та реклама – чотири складові успішних продажів суниці садової з теплиць ФГ «Беррі Прикарпаття».
Про це в інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи» розповів власник господарства
Богдан Лутчин.
«Принцип успішного бізнесу — продати якнайдорожче, – зазначив фермер. – и використовуємо чотири способи це зробити. По-перше, працюємо без посередників — самі розвозимо товар клієнтам. По-друге, ми є учасниками крафтового ринку, який розгортається щоп’ятниці й щосуботи у центрі Івано-Франківська, де продаємо й рекламуємо свою продукцію. По-третє, завдяки теплицям, як я вже казав, наша ягода приходить до споживача навесні на три тижні швидше й на три тижні пізніше восени. І, нарешті, ми рекламуємо: щоб ти не робив, про тебе повинні знати».
Завдяки цим принципам господарство має постійних клієнтів та може поставити ціну вищу за ринкову.
Читайте також: Експерт спрогнозував складні часи для виробників малини та лохини