Для успішного продажу фруктів потрібна не тільки якість, а й маркетинг
Щоб успішно продавати фрукти в Україні потрібна не тільки якість, а й впізнаваність продукції, просування її. Садівники мають навчатися та обмінюватися досвідом.
Про це в коментарі журналу «Садівництво по-українськи» розповіла Марія Лакеєва, експертка плодоовочевого ринку України.
«Сьогодні успішність у продажах можлива не тільки завдяки якості продукції, а й через її пізнаваність, — зауважила вона. — Тож, якщо господарство має власну торгову марку, або безпосередньо продає продукцію кінцевому споживачу, дуже важливо приділяти час саме комунікації та просуванню продукції — активне ведення соціальних мереж, заохочення наявних клієнтів, радити продукцію друзям та знайомим».
На думку експертки, більш великим чи більш амбітним господарствам варто відвідувати профільні заходи, зокрема й профільні міжнародні виставки, щоб бути в курсі всіх останніх тенденцій на ринку та першим впроваджувати це на власному виробництві.
Читайте також: В Україні зменшилася кількість основних споживачів яблук