Частка чищена картопля буде зростати, – експерт
Чищені, термічно оброблені та охолоджені овочі складають 46% продажів овочевої продукції у супермаркетах країн ЄС. В Україні до початку війни – лише 2-3%, проте ця частка буде неминуче зростати.
Таку думку у своїй статті для журналу «Садівництво по-українськи» висловив Ігор Гурін, менеджер з розвитку бізнесу компанії «Толсма Текнік», що постачає в Україну обладнання для зберігання, доробки та обробки овочів.
«Світ навколо змінюється, а разом із ним – доходи та звички середнього споживача, – пояснив експерт. –Сьогодні він все менш хоче купувати брудну картоплю невідомої якості, буряк, моркву та інші овочі, чистити та варити їх. Адже мережа пропонує у вигляді зручних і якісних напівфабрикатів. Ціна на них буде тою самою, якщо порахувати витрати ресурсів, зусиль та часу на приготування за давнім звичаєм».
За спостереженнями Ігоря Гуріна, вже зараз у центральних супермаркетах великих міст України охолоджені овочі складають якщо не половину, то значну частину, – порівняно із часами, коли полиці були завалені горами брудної картоплі та буряка. Змінюється і якість овочів.
«Наприклад, «Чудова марка» підбирає найкращі сорти, і вже не треба боятися купити «поганий» всередині буряк», – навів приклад експерт.
Читайте також: Охолоджена картопля – недорогий варіант переробки поблизу мегаполісів