Овочі-Ягоди-Сад

Bonduelle спонсорує кампанію «Тиждень без м’яса»

Bonduelle спонсорує кампанію «Тиждень без м’яса»

Bonduelle, передова компанія у галузі рослинної їжі, підтримає перший випуск «Тижня без м’яса» в Німеччині як один із головних спонсорів. Тиждень кампанії, який триватиме з 7 по 13 жовтня 2024 року, запрошує споживачів протягом тижня дотримуватися вегетаріанської чи веганської дієти та відкрити для себе креативне розмаїття рослинних страв.

Про це повідомляє FruchtPortal.

Кампанія особливо орієнтована на людей, які хочуть випробувати нові тенденції в харчуванні та шукають натхнення для стійких харчових звичок.

Ініціатива «Тиждень без м’яса»зародилася у Нідерландах. У Німеччині прем’єра кампанії супроводжуватиметься загальнонаціональним гастрономічним туром, де споживачі зможуть спробувати веганські делікатеси в рамках місцевих подій і дегустаційних кампаній.

Bonduelle візьме активну участь у турі та надасть рецепти для натхнення та практичні поради щодо переходу на рослинну дієту на своїх цифрових платформах і в соціальних мережах. Також буде можливість скуштувати продукцію Bonduelle.

Беручи участь в ініціативі «Тиждень без м’яса», Bonduelle продовжує свою місію надихати споживачів на більш різноманітний раціон за допомогою інноваційних і смачних продуктів рослинного походження.

«Зростання попиту на рослинну їжу свідчить про те, що все більше і більше людей бажають переглянути свої харчові звички та досліджувати нові шляхи. «Тиждень без м’яса» пропонує чудову можливість відкрити для себе кулінарне розмаїття вегетаріанських і веганських страв», — пояснює Джеральд Герке, генеральний менеджер Bonduelle Long Life.

Читайте також: Виробник на Миколаївщині почав заморожувати томати